Moderat de 80Inanna, Crizzu, Neo, cuculean, gabiandreicristian, maharet, maleficus
Autor
Mesaj
Pagini: 1
profesorul
Membru Puf
Inregistrat: acum 19 ani
Introducere : Sunt abonat de 8 ani la o companie de telefonie mobila cu sigla rosie din Romania. Din comoditate si lipsa de timp, am acceptat diverse schimbari de abonament propuse de acesta, insa am realizat ca de fapt schimbarile erau in avantajul companiei, nu al meu. E drept ca mi se prezentau f. frumos si mereu la telefon (strategie de vanzari - clientul e mai tentat sa accepte un contract prin telefon, imbiat de o voce ``sexy`` decit prin mail, caci nu are timp sa verifice ofertele pe net).
Cert este ca abonamentul pe care il am acum este Nr. favorite (5) - 200 min /luna, plus 50 min in retea plus bonus fidelitate de vreo 40 min tot in retea, toate astea undeva pe la 7 euro si ceva.
Intriga : Abonamentul prezentat mai sus mi-a expirat in februarie anul asta, moment in care am fost contactat telefonic de un reprezentant de vanzari al comaniei ``rosii`` care imi oferea o prelungire pe 2 ani a contractului cu o asa zisa oferta personalizata, care era de fapt unul din abonamentele prezente pe site-ul companiei, minus un bonus important de 50 Euro pe care as fi putut sa-l folosesc, transformindu-l in circa 200 minute nationale. Oferta lor minus bonusul se ducea undeva la 6,5 Euro. O contactez prin mail pe doamna de mai sus si ii spun ca asta nu-i oferta personalizata, fac comparatie cu abonamentul de pe site, etc. Deja incepusem sa ma aprind. Urmarea : sunt sunat intensiv de aceasta (3-4 ori pe zi, timp de vreo 4 zile). Nu-i raspund, fiindca precizasem ca nu discut cu ei decat pe mail, in conditiile in care doresc sa verific de acum incolo ofertele. Urmeaza o perioada de liniste, insa dupa vreo saptamina, le trimit direct la adresa de Relatii Clienti de pe site un mail in care-i inreb cind expira abonamentul si ce perioada de preaviz necesita in vederea rezilierii contractului.
Puntul culminant : A 2-a zi sunt sunat de pe alt numar, de catre alta reprezentanta de vanzari (oare cum se face ca ma suna doar tipe, niciodata barbati?) care-mi face alte oferte, doar sa ramin la ei. Ii cer oferta pe mail, ca sa am ceva scris la mana si sa pot verifica. Si uite ce am descoperit : Compania dispune de abonamente mai mult decat avantajoase pentru clienti, dar care nu apar pe site-ul oficial si despre care afli numai daca faci un pic de ``scandal``. Mie mi se pare o magarie, adica ofertele respective mi le oferi doar dacă te amenint cu rezilierea de contract, asa, ca sunt client fidel de 8 ani nu mi le poti da?!
In continuare, ofertele (ca sa stie toata lumea ce poate cere operatorului de telefonie mobila de mai sus la negocieri) :
Oferta 1 : 500 min in retea + 500 sms in retea+ 50 minute nationale (toate minutele si sms-urile sunt lunare), pentru 7 Euro TVA inclus
Oferta 2(!!!!) : 1000 min in retea + 1000 sms in retea + 110 minute nationale (minute si sms lunare) plus 360 minute in retea anual (bonus fidelitate 8 ani), toate astea pentru 10,12 Euro TVA inclus.
Ofertele sunt cu prelungire de contract pe 2 ani. Le-am spus ca accept varianta 2, insa cu abonament pe 1 an, ca nu-mi mai trebuie sa ma leg la cap pe 24 de luni.
Asa ca, aviz amatorilor carora le expira contractul si care POT NEGOCIA prelungirea!!!
pus acum 15 ani
maharet
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
hmmm...daca sunt asa de ahtiati dupa clienti incat sa faca asa oferte...eu unul ma lipsesc inca de pe acum de ei..no offence dar overall asa am invatat la randul meu de la altii si din alte imprejurari...undeva unde esti asaltat permanent si ti se ofera cu duiumul si ti se cere o nimica toata in schimb situatia e putreda...si asta e valabil in orice imprejurare si in orice situatie...am 100 de minute lunare si bonus..si nu stiu daca vorbesc 10-15 minute pe luna din ele..ce sa fac cu 1000? nu are sens...pentru mine oferta lor , oricare ar fi , este nula...
_______________________________________ Zilnic, cel mai interesant P.M. este răsplătit cu un BONUS special DO NOT PM ME, MOST LIKELY I WON'T ANSWER.DO NOT REQUEST REUPLOADS OF MY PREVIOUS UPLOADS, BUT IF YOU STILL HAVE THEM, FEEL FREE TO MAKE AS MANY MIRRORS AS YOU LIKE.
Compania dispune de abonamente mai mult decat avantajoase pentru clienti, dar care nu apar pe site-ul oficial si despre care afli numai daca faci un pic de ``scandal``.
Exact aceeasi chestie am patit-o eu acum 2 zile, cand am vrut sa-mi prelungesc abonamentul, dar la o alta companie, sa-i zicem portocalie... dupa 10-15 minute de tiganie telefonica (la ei in magazin) am aflat ca de fapt mai exista si alte tipuri de abonament, de ”fidelitate” le zic ei. Prima data am primit putin in plus, peste alte doua minute inca putin in plus, iar pana la urma, dupa ce i-am zis ca plec la compania concurenta (rosie, sa zicem), care culmea, era chiar peste drum, am primit un abonament extraordinar de avantajos Am lucrat cativa ani in domeniul vanzarilor si cunosc cateva strategii de manipulare, de vanzare, dar ce fac ei nu-s vanzari, e bataie de joc!
_______________________________________ Oricat de jos s-ar duce dolarul, apleaca-te si ia-l!
pus acum 15 ani
psp_andy
MEMBRU VIP
Din: drift
Inregistrat: acum 16 ani
si yo negociez la firma roshie
_______________________________________ Give me a cigarette Smoking my cancer Drink the pain away But I still have no answers
pus acum 15 ani
bau_bau
MEMBRU VIP
Din: Vecini
Inregistrat: acum 18 ani
tot la o firma "rosie" am si eu probleme...mi se prelungeste contractu fara sa ma intrebe... si daca vreau rezilierea lui trebuie sa depun o cerere cu 15 zile inainte de ziua prelungirii AUTOMATE a contractului, nu mai tarziu nici mai devreme.... nu e ciudat? intentionez sa nu mai platesc abonamentul deloc, mai avand doar 2 luni de plata...banuiesc ca daca nu il mai platesc nu or sa vree sa mi-l mai prelungeasca inca 2 ani nu?
Ce pot pati daca nu platesc abonamentu? actioneaza in instanta?
_______________________________________ Cand toate merg rau, inseamna ca rau merg toate... Idolul oricarui roman: George Becali: Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă
pus acum 15 ani
maharet
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
bau_bau a scris:
tot la o firma "rosie" am si eu probleme...mi se prelungeste contractu fara sa ma intrebe... si daca vreau rezilierea lui trebuie sa depun o cerere cu 15 zile inainte de ziua prelungirii AUTOMATE a contractului, nu mai tarziu nici mai devreme.... nu e ciudat? intentionez sa nu mai platesc abonamentul deloc, mai avand doar 2 luni de plata...banuiesc ca daca nu il mai platesc nu or sa vree sa mi-l mai prelungeasca inca 2 ani nu?
Ce pot pati daca nu platesc abonamentu? actioneaza in instanta?
pai sa zicem ca te lasa un an doi trei..dupa care iti bat in poarta si te instiinteaza ca ai de plata...100 de milioane..de la penilizarile care s-au adunat de la facturile neplatite...
_______________________________________ Zilnic, cel mai interesant P.M. este răsplătit cu un BONUS special DO NOT PM ME, MOST LIKELY I WON'T ANSWER.DO NOT REQUEST REUPLOADS OF MY PREVIOUS UPLOADS, BUT IF YOU STILL HAVE THEM, FEEL FREE TO MAKE AS MANY MIRRORS AS YOU LIKE.
Si eu am avut probleme de genul asta, cu o firma portocalie, dar, cu f. multa convingere in ton, am reusit sa-i conving sa anulez doua abonamete , in doua randuri, prin telefon si cu cerere prin fax. Nici macar nu am fost la sediul lor sau cum s-o chema. In zadar au incercat ei sa imi faca fel si fel de oferte. Am spus NU si am scapat. Dar, repet, cu convingere si fara enervare.
Bau-bau, Mah. are dreptate, nu lasa abonamentul neplatit, caci vin ei peste tine. Fa mai bine cererea de reziliere a contractului, cu 15 zile inainte de reinnoire, asa cum vor ei, mai ales ca mai ai doar 2 luni de contract.
Intrebare: Oare un contract nu ar trebui semnat de ambele parti? Intreb si eu...
_______________________________________ Ceea ce nu te doboara, te face mai puternic!
pus acum 15 ani
allecks
MEMBRU DE BAZA
Din: fotoliu
Inregistrat: acum 16 ani
care ar fi aceste firme?.....dece nu lucrati cu firme serioase precum Vodafone si Orange?.........
_______________________________________ Se lucreaza la semnatura...
pus acum 15 ani
cozmin73
Membru Senior
Din: Galati
Inregistrat: acum 16 ani
allecks a scris:
care ar fi aceste firme?.....dece nu lucrati cu firme serioase precum Vodafone si Orange?.........
Stiu ca e total off topic ce fac eu aici dar nu ma pot abtine.
_______________________________________ Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad.Prieteni buni gasesti in ambele locuri!
pus acum 15 ani
bau_bau
MEMBRU VIP
Din: Vecini
Inregistrat: acum 18 ani
ok..mersi de sfaturi... este precizat in contract, acum vad, ca daca clientul nu doreste rezilierea contractului, sau nu face o cerere cu 15 zile inainte, din ziua aniversara, contractul va fi prelungit pe inca 2 ani de la sine...ceva de genu scrie...vreau sa va ajut... Firma incepe cu Z si se termina cu p... daca nu e ok ca am scris... rog un mod sa editeze...(scuze deranju domnu mod) ... vreau sa va mai intreb ceva...e minciuna sau dc nu pot initia aceasta cerere mai repde de 15 zile? cum ar fi azi....sau maine...dc? ca ei mi-au spus ca doar atunci pot...
_______________________________________ Cand toate merg rau, inseamna ca rau merg toate... Idolul oricarui roman: George Becali: Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă
pus acum 15 ani
roin
Moderator
Din: tr-o bucata!
Inregistrat: acum 17 ani
Bau-bau, singur spui ca sunt precizate cele 15 zile in contract. Respecta-le termenul, nu ai ce sa mai faci daca asa scrie acolo. Cu ce te deranjeaza daca mai astepti o luna si jumatate. Fixeaza-ti data in cap, sau unde vrei tu, si cand vine ziua X sari pe ei. Lasi totul balta si te duci la ei. Si nu pleci de-acolo pana nu iti reziliezi contractul. Te duci si cu o copie a cererii, si pe copie, cere NUMAR DE INREGISTRARE a cererii.(scuze de majuscule) daca nu ti se da, insista pana il obtii. Vorbeste calm, ferm, fara sa-ti pierzi cumpatul, si NU ezita.
Bafta.
_______________________________________ Ceea ce nu te doboara, te face mai puternic!
pus acum 15 ani
profesorul
Membru Puf
Inregistrat: acum 19 ani
Hei, stiam eu ca nu sunt singurul care o pateste cu nesimtitii din Romanica noastra.
Allecks, scuze man, dar esti total off topic, caci este vorba chiar de Vodafone si Orange. Din motive usor de inteles, am evitat folosirea numelor.
In ceea ce priveste rezilierea contractului, din cite stiu eu nu se poate face in timpul contractului decit daca platesti o ``penalizare`` care poate varia de la 75 la 200 Euro (asta e valabila la Voda).
Dupa expirarea contractului, cica au nevoie de notificare de o luna in prealabil (alt lucru pe care nu-l inteleg - cind m-au trecut la alt abonament le-a luat fix 48 de ore!)
Asa ca, vorba carcotasilor : RUSINICA-RUSINICA!!!!!
pus acum 15 ani
maharet
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
ei isi rezerva dreptul sa primeasca notificari doar intr-un interval prestabilit de ei...ei ii spun politica firmei , eu l-as numi bataie de joc...de ce?deoarece este o manipulare strategica a programului clientului , menita pana la urma sa il faca sa renunte...la reziliere...se mizeaza pe faptul ca vei fi atat de ocupat incat nu vei avea timp de reziliere exact in ziua respectiva...da , poate parea ridicol , dar in majoritatea cazurilor exact asa este...
_______________________________________ Zilnic, cel mai interesant P.M. este răsplătit cu un BONUS special DO NOT PM ME, MOST LIKELY I WON'T ANSWER.DO NOT REQUEST REUPLOADS OF MY PREVIOUS UPLOADS, BUT IF YOU STILL HAVE THEM, FEEL FREE TO MAKE AS MANY MIRRORS AS YOU LIKE.
Începând cu 1 octombrie 2007, taxele pentru rezilierea prelungirii de contract înainte de termen devin 75 EUR in al doilea an de prelungire (in cazul prelungirilor pe doi ani), respectiv 120 EUR in primul an de prelungire de contract. Taxa de reziliere a contractului de servicii inainte de perioada minima devine 150 EUR. sursa : Vodafone Ro
Treaba este urmatoarea :daca esti inca sub contract, platesti rezilierea de 75-150 Euro plus inca o luna de abonament (atit dureaza notificarea prealabila ceruta de ei )! Ramin la parerea mea ca operatorii de telefonie mobila din Romania (si nu numai) sunt total nesimtiti.
Mie nici acum nu mi-au raspuns la e-mail (24 ore) si cu cit trece timpul cu atit ma conving ca nu merita si mai bine trec pe cartele prepay (macar acolo au sanse mai mici sa te ``faca``).
pus acum 15 ani
bau_bau
MEMBRU VIP
Din: Vecini
Inregistrat: acum 18 ani
125 euro / aparat e costu rezilieri contractului..in cazul meu....telefon standard zapp...urat si nefolositor...:| o sa platesc si o sa merg la ei in fiecare luna sa le spun ca imi reziliez contractu si sa imi dea cererea si vreau sa vad numaru de inregistrare sa fiu sigur ca o sa o ia in considerare...mersi tuturor...si bafta..
_______________________________________ Cand toate merg rau, inseamna ca rau merg toate... Idolul oricarui roman: George Becali: Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă
pus acum 15 ani
jak69
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
cozmin73 a scris:
allecks a scris:
care ar fi aceste firme?.....dece nu lucrati cu firme serioase precum Vodafone si Orange?.........
Stiu ca e total off topic ce fac eu aici dar nu ma pot abtine.
lasa-l domne' poate omu-i daltonist
_______________________________________ Nu beau,nu injur,nu fumez,am un singur viciu...mint !
pus acum 15 ani
kla2005
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
toate astea imi amintesc de o replica din lethal weapon cred ca 4 a lui Joe Pesci catre Chris Rock "They F...ck You with the cell phones".
Cred ca toti am avut de-a face cu aceste companii "serioase", branduri internationale si cred ca nu exista un singur abonat sa nu o fi mushkat, fie direct, fie indirect, de la aceste companii!!! Adevarul ca orice afacere e facuta pentru a produce BANI, iar daca reusesc sa te parleasca ....... cu atat mai bine!!! Insa pot sa va spun ca am avut un abonament de vreo cativa ani la compania "portocalie" si la un moment dat am achizitionat un tel pe "puncte". Vreau sa va spun doar ca am folosit intr-un an cel mult o luna telefonul cumulat!!!! In rest a fost prin service-uri si la al treilea service mi s-a comunicat sec de cate copilashu' ala de la front desk ca am pastrat telefonul in conditii improprii (citez "L-ati tinut in apa". M-am enervat de draci am avut!!! Dupa ce m-am calmat am anuntat OPC Cluj si Bucuresti si dupa vreo doua luni mi-au comunicat ca nu se justifica plangerea mea bun....m-am lamurit si cu opc-ul. un sef de-al meu (strain) m-a sfatuit sa ma duc la un av sa facem o scrisorica si sa o transmitem in engleza dir general!!!
am facut-o singur si am transmis-o cu recomandata personal la directoras...
ei ce credeti???
Mi-au dat telefon ca o sa primesc prin posta telefonul nou si l-am primit!!!
Nu a fost vorba de valoarea tel ci de gest, de faptul ca io chiar nu m-am folosit de telefonul respectiv (banuiesc ca era putin bulit din fabricatie si l-au mai deteriorat in service).
asha ka io telefoane scumpe nu mai cumpar, m-am lamurit cum e in Ro cu serviceul si cu garantia!
Modificat de kla2005 (acum 15 ani)
_______________________________________ No one shall be subjected to arbitrary interference with his privacy, family, home or correspondence. Everyone has the right to the protection of the law against such interference.
Universal Declaration of Human Rights, Article 12
pus acum 15 ani
Silva
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
Haideti sa va spun eu o poveste adevarata, patita cu aceeasi companie rosie si care e inca in coada de peste...
Acum doi ani am fost abordat de o reprezentanta a societatii respective cu o propunere tentanta pentru un abonament pe companie. Mai exact, 5 telefoane mobile de prima generatie, 5 numere si vreo 600 de minute nationale care, in retea, se transformau in 1200 de minute. Bun, am fost tentat si am acceptat oferta, mai ales ca aveam nevoie pentru comunicarea cu angajatii. Dupa un an, vine un reprezentant al aceleiasi companii si ma tenteaza cu o alta propunere: o modificare a abonamentului initial la acelasi pret insa cu mai multe minute si cu un numar de simuri mai mare. Ok, totul a fost in regula pana la momentul primei facturi. Atunci surpriza a fost enorma! Pretul abonamentului era intr-adevar acelasi insa pentru fiecare sim trebuia sa platesc o taxa de 3 euro. Mentionez ca au fost 20 de simuri peste cele 5 initiale insa eu n-am avut nevoie decat de altele 5. Restul au stat frumusel in plicuri, sigilate si legate cu un eleastic. Deci, trebuia sa platesc o taxapentru ca tineam in sertar acele simuri...
Nici la ora actuala nu s-a rezolvat problema desi am facut o gramada de scandal... Are cineva vreo idee cum as putea sa nu mai platesc acele simuri care nu sunt activate... (in contract scrie ca beneficiarul activeaza simurile...)?
_______________________________________ "In politica, prostia nu este un handicap". - Napoleon Bonaparte
pus acum 15 ani
allecks
MEMBRU DE BAZA
Din: fotoliu
Inregistrat: acum 16 ani
prietene ...mai serios de Vodafone si Orange in Romania nu exista altele,nu conteaza daca sunt 100% sau nu ,conteaza ca nu sunt storcatoare de bani precum cei de la Cosmote sau altele,conteaza ca sunt cu acte in regula,conteaza ca sunt firme internationale....crede-ma stiu ce vorbesc. Pe langa faptul ca sunt un bun cunoscator al celor doua mari companii va pot spune ca am cate 4 numere pentru fiecare inclusiv la saraci de la Cosmote,apoi,nu am avut nici o plangere pentru Vodafone si Orange,mai al;es Vodafone...taticu,daca vrei sa fi linistit ia-ti cartela,nu abonament.... Bun,acum faza cu daltonismul...ha ha ha..doamne fereste, nu doresc nici dusmanului
in fine,sunt multe de zis dar ma opresc aici,cred ca este in zadar....
Modificat de allecks (acum 15 ani)
_______________________________________ Se lucreaza la semnatura...
pus acum 15 ani
Wishmaker
MEMBRU VIP
Din: Luxembourg/Guildford
Inregistrat: acum 16 ani
Vodafone si Orange sunt de KKO si in tarile lor. Pe perioada in care am studiat in Anglia m-am dus cu turma si am decis sa imi iau un abonament la Vodafone. Am ales cea mai atractiva combinatie pentru mine, 25 de lire / luna. O groaza de mesaje, o groaza de minute, internet cu droaia. Aveam deja un SIM prepay cu Vodafone, tipul de la ei mi-a spus ca imi converteste numarul in abonament, si cei 25 de lire credit de pe card, o sa fie scazuti din factura lunara. Dupa 2-3 zile de folosit, sunat in stanga in dreapta, sun la serviciu clienti ca nu puteam sa primesc MMS. Pe vremea aia aveam un 6822 Nokia. Sun la serviciu clienti, stau pe linie 40 de minute pana o habarnista raspunde, trimite aia tot felul de mesaje sa imi seteze telefonul, spune sa sting sa dau drumul din nou ca va merge. Bine spun eu si inchid dupa ce am vorbit inca 20 de minute. Va dati seama ca nu a mers. Ma duc la magazinul de unde am facut contractul se uita ala, da vina pe telefonul meu, ii spun sa incerce in altul, incearca in altul, acelasi rezultat. Dupa 30 de minute se decide sa imi dea alt sim cu acelasi numar. Cu alt sim a mers. Primul SIM fuses activat prost. Vine sfarstitul de luna, iau factura 65 de lire. Ma uit perplex, sunt la Vodafone, imi explica aia niste chestii care nu erau existente si nu faceau parte din contractul meu dar ei tot m-au taxat. Ma duc la ala care mi-a facut abonamentul si il intreb:
1. De ce am fost taxat pentru serviciul clienti? Cand am semnat ai spus ca e gratis. 2. Ce s-a intamplat cu aia 25 de lire care e aveam pe card? 3. Ce sunt cu serviciile in plus pe care am?
Raspunde el:
1. Nu am spus nicioadata ca e gratis. Vi s-a parut. 2. Aia 25 de lire nu se mai aplica pentru ca sim-ul initial a fost defect si v-am dat altul. 3. Suita de servicii pentru care ati fost taxati este obligatorie cu acest tip de abonament.
Asta si-a batut joc de mine. Pakistanez imputit. E plina Anglia de ei. Am cerut sa reziliez contractul. Ala a inceput sa rada ca e prea tarziu, trebuie sa stau 2 ani nu se poate. Am avut 2 saptamani in care puteam rezilia, nu e nimic de facut. Norocul meu e ca inregistrez cu reportofonul conversatiile unde semnez un contract si mai ales problemele me care le am.
Dupa o saptamana de scadal si de mesaje te tipul "The branch manager is out to lunch" am dat de el, i-am pus inregistraiile in nas si a vazut cum m-au aburit "ai lui". A inceput sa se balbaie, s-a inmuiat, si mi-a anulat contractul.
De atunci am folosit O2 care mi-au dat dublu ca Vodafone si la jumate de pret dupa ce au auzit povestea.
Credeti ca am primit cei 25 de lire inapoi? Nici acum dupa 4 ani nu a venit scrisoare de la Vodafone cu cecul.
Nu de suma e vorba. Ma fac pe ei 25 de lire. E vorba de correctitudine si attitudine. Daca o companie prospera ca Vodafone, no1 across the nation, se comporta asa cu un client si se face ca ploua pentru o suma mizera de 25 de lire este trist. Fratilor, hotii din astea tipice plaiulul nostru mioritic se intampla peste tot.
mda...si eu mi-am luat un Sony Ericsson w350i..normal ca mi l-au dat..cu traficul pe luna respectiva la net aproape consumat ( din 512 MB mai aveam cam 60 ) si din 50 de minute..mai aveam vreo 13..dar n-am mai zis nimic , sunt multumit ca mi-am luat telefonul , si nu regret nicio clipa , sunetul la redarea melodiilor este de nota 10
_______________________________________ Zilnic, cel mai interesant P.M. este răsplătit cu un BONUS special DO NOT PM ME, MOST LIKELY I WON'T ANSWER.DO NOT REQUEST REUPLOADS OF MY PREVIOUS UPLOADS, BUT IF YOU STILL HAVE THEM, FEEL FREE TO MAKE AS MANY MIRRORS AS YOU LIKE.
Da....super inteligenta miscarea "cu reportofonul".....ei bine eu nu am urmarit niciodata gratuitati,puncte de loialitate la vreunua din companii....de cand folosesc Vodafone,sa zicem,nu am avut nimic cu care sa ma plang....chiar nimic... Am pierdut de curnad cartela de la Cosmote,sau poate mi-a fost furata,e mai lunga povestea,in fine,important este ca a doua zi am luat acelasi numar cu aceleasi minute,cu acelasi credit si toate cele,cum nu ma mai asteptam...vezi?...au fost de treaba,ca mi-au dat asa cum aveam plus ca s-a rezolvat uimitor de repede.
Toata lumea cosmote in sus si in jos,eu raman sigur decat pe vodafone.
_______________________________________ Se lucreaza la semnatura...