ghebala
VETERAN
Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
Scuze ieri nu am putut intra pe forum, am avut de rezolvat niste probleme urgente la servici!
utilitasetveritas a scris:
Pai am acces la cutia de echipament. Am schimbat portul de conectare de vreo doua ori Nu mai stiu daca am schimbat si aparatul totusi. |
Ce intelegi tu prin cutia de echipament si la ce aparat te referi? Reparitorul(cutia de distributie), este amplasat de obicei intr-o zona mai greu accesibila si este sub cheie, nu au acces decat cei de la echipa de interventie al RDS-ului, deci nu prea inteleg cum ai avut tu acces acolo? Sper ca ai conexiunea RDS pe fibra optica si nu pe cablu Ethernet? In cazul ca esti conectat pe o retea de fibra optica, eu raman la ideea ca ar trebui sa-i chemi pe cei de la deranjamente ca sa-ti rezolve ei problema, pentru ca este o problema in repartitor, deci "inaintea router-ului". Atat iti spun doar ca aceasta eroare este destul de greu de depistat fiind printre altele si o eroare de lipitura a fibrei optice, si de aceea trebuie sa insisti destul de mult pana o sa-i determini sa vina sa rezolve problema(o stiu din proprie experienta, a trebuit pur si simplu sa ma cert cu cei de la deranjamente sa-i determine pe cei de la echipa de interventie sa vina sa rezolve problema) PS. Am recitit toate mesajele tale, in al doua inteventie a ta vorbesti la un moment dat de router(pct 2.) spui: 2. Problema exista si pe router. Exista conexiunea cateva minute dupa care trebuie sa dau restart. Uneori isi revine pentru cateva minute, alteori deloc.. Routerul poate apare intr-o retea din 2 motive:-1-pentru a conecta mai multe calculatoare la o conexiune de internet sau 2-in cazul unei conexiuni RDS cu cablu Ethernet. Esti cumva conectat la internet pe o retea de cablu Ethernet?. Eu din cate stiu RDS-ul a renuntat la aceasta metode de distributie a internetului de mult, a pastrat metoda cu distribuitie pe cablu ethernet doar pentru zone mai marginase unde nu este rentabil pentru ei sa foloseasca fibra optica pe considerente de cost. In acest caz ar putea fi vorba de contact defectuos undeva pe traseul exterior sau un router defect!. Si asta tot cei de la interventii RDS pot sa ti-l descopere. La punctul 3 spui : 3. Imaginea de mai sus e luata din conexiunea directa laptop > cablu RDS. Atunci este clar ca poti vedea harta conexiunilor RDS, si de ce mascarea retelei nu merge cu "Disable Network Discovery". In acest caz laptopul preia si functia de router! Erorile semnalate la pct-ul 2 persista in acest caz? Te intreb asta deoarece atunci este clar ca este o eroare de conexiune a retelei(adica "inainte de router", si atunci este clar ca doar cei de la interventii RDS te pot ajuta), daca insa nu ti se mai repeta erorile semnalate la pct-ul 2 atunci e clar ca e router-ul de vina. Scuze pentru mesajul foarte lung dar am incercat sa analizez situatia ta pentru ambele tipuri de conexiuni al RDS-ului atit pentru fibra optica cat si cea pentru cablu Ethernet. Sper sa-ti foloseasca aceste informatii!
Modificat de ghebala (acum 11 ani)
|
|