Diabolique
Moderator
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
|
|
> Revista italianã Gente Motori a supus optzeci de masini unui test, > pentru a descoperi care sînt modelele cel mai bine protejate împotriva > furtului. Rolul principal în aceastã operatiune l-a jucat un hot > profesionist de automobile, pe care jurnalistii l-au contactat prin > intermediul Scotland Yard-ului. Testul s-a desfãsurat în felul urmãtor: > hotul - care si-a pãstrat anonimitatea - a avut la dispozitie cîte cinci > minute pentru fiecare automobil, pe care trebuia sã-l descuie fãrã sã > deterioreze încuietoarea sau sã producã mãcar o zgîrieturã caroseriei. De > asemenea, singurele unelte pe care le-a avut la dispozitie au fost un > patent si un speraclu. > În interviul acordat revistei, "specialistul" sustine cã nu existã > masini care nu pot fi furate, ci hoti care renuntã dacã pierd prea mult > timp cu neutralizarea alarmei. Acesta ar fi, dupã pãrerea sa, singurul > avantaj pe care-l poate oferi montarea unei alarme foarte scumpe: > lungirea timpului necesar deschiderii automobilului. Cît despre > antifurtul tip "immobilizer", care împiedicã pornirea motorului dacã nu > se foloseste cheia de contact originalã, acesta nu este o piedicã ("mai > greu este sã ajungi la fire fãrã a provoca stricãciuni", dupã declaratia > spãrgãtorului), iar sistemele mecanice de blocaj pentru pedale si volan > sînt banale, pentru cã sînt pe bazã de încuietoare. Dupã respectivul hot, > nici alarmele prin satelit nu sînt o problemã, dacã se opereazã într-un > grup organizat si se foloseste un camion. > Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele, chiar > cu sculele rudimentare avute la dispozitie "profesionistul" reusind sã > porneascã si chiar sã se distanteze cu automobilul fãrã probleme. Trebuie > spus cã el prãduieste în general automobile scumpe, pe care le predã la > cîteva minute dupã sustragere celui care i le-a comandat si cã dispune de > o aparaturã care poate sã decupleze orice sistem de alarmã. "Dacã aveam > toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una", le-a declarat > reporterilor, zîmbind. > > Clasa micã > Model Timp deschidere Calificativ > Peugeot 206 2 secunde * > Opel Agila 2 secunde *** > Fiat Punto 15 secunde *** > Ford Ka 23 secunde *** > Renault Clio 25 secunde **** > Skoda Fabia 43 secunde **** > Toyota Yaris IMPOSIBIL ***** > Peugeot 206 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul > parcurgînd 1,8 kilometri în cele cinci minute > > Clasa compactã > Model Timp deschidere Calificativ > Kia Shuma 4 secunde ** > Renault Megane 16 secunde *** > Opel Astra 21 secunde *** > Seat Leon 27 secunde *** > Audi A3 29 secunde *** > Volkswagen Golf 50 secunde ** > Ford Focus 1 min 5sec **** > Golf-ul a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd > 1,6 kilometri în cele cinci minute > > Clasa medie > Model Timp deschidere Calificativ > Subaru Legacy 12 secunde ** > Seat Toledo 26 secunde *** > Peugeot 406 29 secunde ** > BMW 325 coupe 1min 10sec **** > Honda Accord 1min23sec **** > Nissan Primera IMPOSIBIL ***** > Lexus IS 200 IMPOSIBIL ***** > Peugeot-ul 406 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul > parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute. A cedat si Vectra, fiind > parcursi 2 kilometri > > Clasa medie superioarã si clasa mare > Model Timp deschidere Calificativ > Alfa Romeo 166 5 secunde *** > Cadillac Seville 5 secunde *** > BMW seria 5 36 secunde **** > SAAB 9-5 58 secunde ** > Jaguar S-Type IMPOSIBIL ***** > Volvo S80 IMPOSIBIL ***** > SAAB-ul 9-5 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul > parcurgînd 2 kilometri în cele cinci minute > > Clasa coupe si spider > Model Timp deschidere Calificativ > Honda S2000 18 secunde ** > Porsche Boxster 22 secunde **** > Jaguar XKR 40 secunde **** > Porsche 911 50 secunde **** > Audi TT IMPOSIBIL ***** > Toyota Celica IMPOSIBIL ***** > Toyota MR2 IMPOSIBIL ***** > Honda S2000 a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd > 1,6 kilometri în cele cinci minute > > Categoria monovolume > Model Timp deschidere Calificativ > Chrysler Voyager 6 secunde *** > Citroen Picasso 15 secunde *** > Opel Zafira 21 secunde *** > Renault Espace 24 secunde ** > Mercedes A-Klasse 30 secunde *** > Nissan Almera Tino IMPOSIBIL ***** > Toyota Previa IMPOSIBIL ***** > Renault Espace a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul > parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute > > Masini de teren > Model Timp deschidere Calificativ > Suzuki Grand Vitara 2 secunde ** > Honda HR-V 5 secunde *** > Ssangyong Musso 7 secunde ** > Land Rover Freelander 26 secunde **** > Range Rover 1min33sec *** > Opel Frontera Sport 1min36sec *** > Ssangyong Musso a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul > parcurgînd 1,6 kilometri în cele cinci minute > > Notã: calificativul a fost acordat în functie de dificultãtile pe care > hotul > le-a întîmpinat si de timpul în care a reusit sã plece cu masina. > "IMPOSIBIL" înseamnã cã respectivul nu a reusit sã porneascã automobilul > în 5 minute cu sculele mentionate mai sus
_______________________________________ RESPECTATI GRAMATICA LIMBII ROMANE !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
90% of my software comes from Warez and Kat websites they are only for demonstration purpose. If you really like the software please buy it. The developers need the support.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Respectati REGULILE FORUMULUI
|
|