Forum Romania Inedit
Romania Inedit - Resursa ta de Fun
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Forum Romania Inedit | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FORUM ROMANIA INEDIT
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Thedark15 la Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Bacau cauta Barbat 24 - 46 ani |
|
Crizzu
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
Am cumparat astazi un HTC Desire si abia acasa am observat ca are 2 pixeli morti. Telefonul este luat de la reprezentatnta unei mari companii de telefonie (cei cu logoul rosu) Maine nu au program, dar luni as vrea sa merg la ei sa il schimbe...intrebarea mea este...cum se procedeaza de obicei in astfel de situatii? il baga in service sau il schimba? Pt ca varianta cu service-ul nu ma incanta atata timp cat am platit o caciula de bani pe el si a fost defect din start. Cuoasteti situatii asemanatoare?...cum s-a procedat?
_______________________________________ [mp3=http://www.youtube.com/watch?v=eLF_hwntvxY&feature=related]
|
|
pus acum 13 ani |
|
bobesman
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
pai ce scrie in certificatul de garantie?...
_______________________________________ Romania Live
|
|
pus acum 13 ani |
|
gabiandreicristian
Moderator
Din: loc in loc
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
Procedura este in felul urmator: Te duci la ei ca "un leu si cin'spe bani" adica suparat rau si le spui ca daca nu ti-l schimba,te duci la protectia consumatorului ii reclami ca nu ti-au facut proba,care este obligatorie. In 90% din cazuri, functioneaza.
In principiu,daca faci gura mare si mai ales, este multa lume acolo,se va rezolva.
Succes!
_______________________________________ E plin cimitirul, cu oameni de neinlocuit!
|
|
pus acum 13 ani |
|
Crizzu
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
bobesman a scris:
pai ce scrie in certificatul de garantie?... |
Nu are importanta ce scrie in certificat pt ca oricum conform acestuia sunt obligati sa-l repare, dar eu nu vreau sa fie reparat pt ca nu mi se pare normal sa cumpar un produs defect de care sa nu beneficiez nici macar o ora dupa care ei sa il opreasca pentru service 2 saptamani. Sunt destul de dezamagit...dupa o luna de folosire la ce sa ma astept? Vreau sa-l schimbe sau sa-mi dea banii inapoi!!!
@gabi: asta o sa si fac, dar din pacate nu prea sunt bun la cearta, totusi daca nu-l schimba sau nu primesc banii...merg direct la protectia consumatorului!
Modificat de Crizzu (acum 13 ani)
_______________________________________ [mp3=http://www.youtube.com/watch?v=eLF_hwntvxY&feature=related]
|
|
pus acum 13 ani |
|
crysxyz
MEMBRU VIP
Din: west side
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
are importanta ce scrie ! pentru ca la tv in cerificatul de garantie scrie ca 2-3 pixeli morti nu constituie problema pentru garantie sau sa ceri banii inapoi . normal in 48 de ore sant obligati sa iti dea bani inapoi ! in 49 de ore il trimite in garantie , am prieten bun care a patit asa ceva cu un tv . sfatul meu este sa ceri direct bani inapoi motivand ca produsul nu este pe masura cerintelor tale , nu iti place pur si simplu ,nu motiva pixeli pentru ca in certificat poate scrie ca 2-3 pixel nu sant o problema !acesta e sfatul meu ,
tv era un benq ,si in certificat scria ca 4 pixel morti pe alb sau negru nu constituie motiv de reparatie , si nici returnarea produsului , se considera normal asa ceva . auzi tupeu !
Modificat de crysxyz (acum 13 ani)
_______________________________________ Daca nu aveti cont Dropbox e timpul sa va faceti ! inscrieti va la acest link: si primiti pe langa cei 2G inca 500 mb in plus si desigur primesc si eu 500 mb. Multumesc ® All Rights reserved
|
|
pus acum 13 ani |
|
Crizzu
Moderator
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
Problema s-a rezolvat rapid...au schimbat telefonul fara sa comenteze nimic! Multumesc pentru reply-uri. Se poate inchide.
_______________________________________ [mp3=http://www.youtube.com/watch?v=eLF_hwntvxY&feature=related]
|
|
pus acum 13 ani |
|