Forum Romania Inedit
Romania Inedit - Resursa ta de Fun
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Forum Romania Inedit | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FORUM ROMANIA INEDIT
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazygirl
| Femeie 22 ani Buzau cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
Zi
Noapte
Adaugati liniile de mai jos in schema pe care o folositi in fisierul ini
NIGHT
[other] texture="gfx/night/texture.spr" sun="gfx/night/sun.spr" sky="gfx/night/sky.spr" heightcolormap="nightheightcolormap.bmp" heightcolormap256="nightheightcolormap.bmp" background_picture_0="gfx/night/sky.bmp"
DAY
[other] texture="gfx/day/texture.spr" sun="gfx/day/sun.spr" sky="gfx/day/sky.spr" heightcolormap="dayheightcolormap.bmp" background_picture_0="gfx/day/sky0.bmp" background_picture_1="gfx/day/sky1.bmp" background_picture_2="gfx/day/sky2.bmp" background_picture_3="gfx/day/sky3.bmp" background_picture_4="gfx/day/sky4.bmp" sun_picture_0 = "gfx/day/sun_0.bmp" sun_picture_1 = "gfx/day/sun_0.bmp" sun_picture_2 = "gfx/day/sun_1.bmp" sun_picture_3 = "gfx/day/sun_1.bmp"
Adaugati folderul GFX in folderul principal igo8
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
aviz pentru cei cu memorie sub 128mb :daca faceti asta va puteti trezi cu mesajul "out of memory" -deci sa stiti de unde vine. si refreshul NU va mai fi la 1 sec ci la 2-4 sec.
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
asa e... merita sa blochezi deviceul..... THX
Apropos... e tare Xerses asta, are simt artistic nu gluma.
Modificat de pgreed (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
New from Dimka 21.12.2008
Enjoy, Danero2005
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 15 ani |
|
basile27ro
Membru Senior
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
gfx acesta sa il folosesc cu schemele recomandate de dimKA(pistachia-zi, Kuindzi-noapte modificate conform primul post)??? Multumiri.
|
|
pus acum 15 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
nu neaparat , el merge cu orice schema doar sa modifici acolo la parametri . Am vazut ca xerses a facut pe 9.1 si la 10.0 beta o schema care are deja inclusa modificarea si tot ce ai nevoie e sa ai folderul gfx unde trebuie
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 15 ani |
|
basile27ro
Membru Senior
Inregistrat: acum 18 ani
|
|
se pare ca dupa ce am inlocuit gfx din primul post cu cel de la dimka se vede si la mine cerul, sunt curios maine de dimineata. Multumesc inca odata. Noapte buna!
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
La sugestia lui Dafunk , Xerses a modificat schema de culori de iarna cu cer real a.i. soarele sa urmareasca miscarea deci acum avem scheme 10:
|
|
pus acum 15 ani |
|
dansidragos
VETERAN
Din: Romania
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Desi am instalat gfx-ul postat de Danero, nu am observat nici un efect negativ in fluenta afisarii sau privitor la memoria device-ului. Ba chiar am inlocuit fisierele sky.bmp cu cele ale lui Xerses (realistic v11) deoarece imi par mai putin "incarcate" cu nori si respectiv stele. Dar ... nu reusesc sa "activez" soarele!?
Cu stima, dansidragos
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
soarele este activ dar e prezent undeva cam la 60grd elevatie. Fa o inclinare maxima (cat mai mult cer) si trage o rotatie completa si il vei gasi.
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
danero2005 a scris:
Adaugati liniile de mai jos in schema pe care o folositi in fisierul ini
|
Dar in CARE fisier ini? La mine nu este decat un color.ini si un color3d.ini. Se gasesc NUMAI in ui_igo8/common/night (deci nimic in folderul scheme si in ui_igo8\common, acolo unde este doar fisierul dayheightcolormap.bmp) si contin (pe langa multe alte chestii) si sectiunea [other] (dar nu si cu ultimele linii de dupa heightcolormap256).
Daca nu exista, creez eu fisierul .ini? Cu ce nume? Si unde il pun? Multumesc
PS. Bine v-am regasit si "La multi ani" pentru 2009 tuturor
Modificat de colombo2003 (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
@ colombo : din schema ta. Ultimele versiuni XERSES (v11) au deja aceasta modificare facuta. Exemplu : Xerses - estate -v11
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Acum descarc si incerc versiunea 10 postata mai sus, dar un link pentru 11...? please! Thanks
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
A pus Danero la la pag 20
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Multumesc irinuca ! Multumesc danero !
Am doua intrebari: 1) CAND se folosesc de fapt fisierele bmp dayheigtcolormap si nightheightcolormap din ui_igo8/common?
Intreb caci vad ca in fisierul arhiva al schemei exista deja un dayheightcolormap.bmp si un nightheightcolormap.bmp... iar in fisierul color.ini la cale, este doar "dayheightcolormap.bmp" si "nightheightcolormap.bmp" (si nu ui_igo8/common/day.... respectiv ui_igo8/common/night...).
Si 2) CE este cu heightcolormap256? Ca vad ca la valoare este trecut tot "nightheightcolormap.bmp". Daca lipseste, ce se intampla?
Multumesc.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alydor
MEMBRU DE BAZA
Din: Brasov
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
dayheigtcolormap si nightheightcolormap din ui_igo8/common este folosit la schema de culoare. In functie de cum e facut fisierul o sa iti apara muntii cu verde mai inchis, campiile cu verde deschis.... etc... Eu personal folosesc schema de culoare de la Riks care are culorile mai vii.
Suma respectelor, Alydor
_______________________________________ igo8/miomap3.3/sygic/amigo/garmin/navigon/miomap8 - C520/P560 Sygic Drive/Nokia Maps - Nokia E72 igo8/sygic/Miomap/Google Maps - HTC HD2
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Real-View scheme and colormap v4
DragonFly offers us an update of his nice colormap and scheme for day and night !
Many thanks to him for sharing his nice work ;-) and he invite you to visit his new french forum dedicated to GPS
For Day Version: - All streets and roads are in grey color ( 6 different grey for different kind of roads ), no white or yellow roads. - Add new colors for pedestrian ( soft grey with red external ) * unpaved ( soft grey with orange external ) * poor ( soft grey with green external ) * Mod one way-arrow in red ( better visibility than blue ).
For Night Version : - Same change as Day Version for roads. - And mod colors for cities and airports. * Cities are light like "sodium" ( light orange/green ) * Airports are light like "mercur" ( very light blue )
For get little direction arrows at runabout or crossing, Add or replace in your sys.txt [3d] show_guidance_strip=0 show_guidance_arrows=1
For get little cursor Add or replace in your sys.txt [map] 3d_scale_carmodel=1 3dcarsizemin=2500 3dcarsizemax=4000 3dcarsizemul=30000
Enjoy Real-view v4 by DragonFly !
Modificat de pgreed (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Alydor a scris:
dayheigtcolormap si nightheightcolormap din ui_igo8/common este folosit la schema de culoare. In functie de cum e facut fisierul o sa iti apara muntii cu verde mai inchis, campiile cu verde deschis.... etc... Eu personal folosesc schema de culoare de la Riks care are culorile mai vii.
|
Merci Alydor ! Sa inteleg deci ca sunt prioritare cele din ui_igo8/common? Atunci dayheight... si nightheigt... din arhiva propriu-zisa a schemei cand si la ce mai folosesc?
Eu folosesc schema implicita pentru zi (igo 8.0.0.49545) si respectiv Colori Cartografici fullmoon a lui Keyra (pt ca vreau luminozitate mare pe timp de noapte, mai ales a reliefului) iar in ui_igo8\common am bmp-urile de la danero, luate de pe un topic tot de pe aici (multumesc danero !)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alydor
MEMBRU DE BAZA
Din: Brasov
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
daca nu ai scheme le foloseste pe cele din data.zip. daca ai scheme si le ai activate atunci le ignora pe cele din data.zip si le foloseste pe cele din scheme.zip (acolo unde exista)
Suma respectelor, Alydor
_______________________________________ igo8/miomap3.3/sygic/amigo/garmin/navigon/miomap8 - C520/P560 Sygic Drive/Nokia Maps - Nokia E72 igo8/sygic/Miomap/Google Maps - HTC HD2
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Danero, sunt nedumirit de denumirea topicului, toata discutia de mai sus se poarta pt. 8.3 ? Ca pe 8.0 la mine nu vad nici un norisor.
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
irinuca, ai pus liniile auxiliare in color.ini? pt ca altfel nu este apelata functia. Eu am obtinut sub 8.0... "real sky"
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
@ pgreed Am spus si mai devreme: "Ultimele versiuni XERSES (v11) au deja aceasta modificare facuta (liniile auxiliare in color.ini). Exemplu : Xerses - estate -v11" Pe 8.3 am norisorii, pe 8.0 nu.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
se poate sa nu mearga , eu am testat doar pe 8.3 , nu am vazut ce i drept teste pe 8.0 dar nu vad de ce sa nu mearga , chestia asta e o meteahna luata de pe igo2006 cu norii si prostii din astea , poate nu faci ceva corect
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
eu folosesc real-view in care am modificat partea de apelare a structurilor atmosferice si imi functioneaza atat in 8.0... cat si in 832...
|
|
pus acum 15 ani |
|
flores155
Membru Puf
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Am incercat si eu sa fac modificarile pentru cer realistic dar nu merge, de fiecare data imi da eroare: failed to open: exiting aplication...... aceeasi eroare imi da si daca selectez Xerses - estate -v11, care are modificarile deja facute.....are cineva idee de la ce poate fi? Am un Mio C230 deblocat, procesor Samsung 2443 - 400Mhz,Memory/RAM 64 MB
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Tb sa copii si directorul gfx in radacina iGO (langa audio, contents, etc).
Schemele Xerses v11 Realistic folosesc imagini din -directorul gfx\Xerses72\day\Sunny -directorul gfx\Xerses72\day\Cloudy precum si -gfx\Xerses72\night fisierul sky.bmp Toate acestea se gasesc in directorul gfx din pachetul realistic.
Schemele Xerses v11 cu nori folosesc imagini din -directorul gfx\Xerses72\day\Mostly Cloudy precum si -gfx\Xerses72\night fisierul sky2.bmp Toate acestea se gasesc in directorul gfx din pachetul cu nori.
Daca folosesti schema Xerses - estate -v11 dar nu ai pus directorul gfx, aplicatia nu va mai gasi fisierele sky0.bmp, .... de unde mesajul de eroare.
De asemenea, daca folosesti scheme din pachetul cu nori si gfx din pachetul realistic (sau invers) vei primi acelasi mesaj de eroare. Sa le rezolvi pe toate cumuleaza continutul din cele doua pachete pentru day (Sunny, Cloudy, Mostly Cloudy) si cele doua fisiere sky si sky2 din cele doua pachete pentru night.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
flores155
Membru Puf
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Multumesc pentru clarificari, am reusit pana la urma..........
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
@irinuca: multumim pentru clarificari ! (am sa reincerc si eu diseara... caci nici mie nu-mi iesise si abandonasem oarecum ideea )
Ce nu am inteles eu pana la urma e cum functioneaza chestia asta cu norii... ? Chiar tine cont de conditiile atmosferice si deci e dinamica si se schimba si afiseaza in consecinta cerul asa cum este el in realitate (asa cum apare relieful sau e doar o simpla imagine asa, ca un background si care se schimba functie de ora sa zicem, ca sa dea putina "culoare" si sa cosmetizeze putin aplicatia?
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Tu ai zis-o . "E doar o simpla imagine asa, ca un background si care se schimba functie de ora sa zicem, ca sa dea putina "culoare" si sa cosmetizeze putin aplicatia." Selectezi tu innourat pt o zi innourata.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
pgreed a scris:
eu folosesc real-view in care am modificat partea de apelare a structurilor atmosferice si imi functioneaza atat in 8.0... cat si in 832... |
Noaptea nu merge cu norisori (lipseste nightheightcolormap.bmp). Am rezolvat copiind nightheightcolormap.bmp din Xerses - plenilunio -v11. Asta pt 8.3. Pt 8.0 nu merge nici cu real view v4. Aveti pachetul meu aici ; Contine gfx pt Xerxes v11 atat realistic cat si innourat, cat si pentru real-view v4. De asemenea contine si toate schemele din pachetul Xerxes v11 (realistic cat si innourat) precum si schemele din pachetul real view v4. Trebuie doar copiate la locul lor. Enjoy!
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
irinuca.... daca modifici real view v4 adaugand liniile pentru cer realistic (atentie- si in color3D.ini) si faci un gfx cu folderele day, night SI Xerses (nu e greseala) vei vedea ca va merge si in 8.0... . Bineanteles ca trebuie sa adaugi nightheight... fie in gfx fie in common -depinde cum scrii linia de adresare in color.ini. Daca vrei va postez configuratia mea -eu lucrez cu real view pt ca au contrast mai bun.
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
@irinuca: si de unde alegi, cum selectezi innourat pt o zi innourata? @pgreed: eu as fi interesat de configuratia ta. Si te rog, daca o poti posta si vrei...
Merci
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
@colombo : din scheme de culoare - Xerses inverno v11 cielo coperto neve 800m - pentru innourat - Xerses - estate -v11 - realistic
@pgreed : am focut intocmai, pt 8.3 functioneaza atat real view v4 (si night) cat si xerxes v11. Deasupra postului tau am descris exact aceeasi pasi pe care i-ai indicat si tu. Descarca te rog pachetul pus de mine mai sus si spune-mi unde gresesc . Ar putea fi si o setare de 8.0 pe care sa nu o fi selectat corect. Multumesc.
pgreed a scris:
faci un gfx cu folderele day, night SI Xerses (nu e greseala) . |
Stiu ca nu e o greseala pt ca Xerxes foloseste fisiere din locatia gfx\Xerses72\day sau gfx\Xerses72\night, iar real view din locatia gfx\day sau gfx\night. gfx postat mai sus are toate cele 3 directoare. Te rugam pune undeva gfx si scheme tale.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Eu folosesc 8.0.0 si nu-mi (prea) merge... !?
De fapt... e o diferenta intre schema dafault day pentru zi (unde cerul e albatru clar) si restul de la irunuca, unde apare in degrade si parca asa, daca te chinui bine sa te uiti, spre orizont, ceva mai alb... dar sincer ma asteptam la mai mult... adica sa vad exact cum sunt bmp cand le deschizi ca atare. In fine...
Poate poate ne da cineva o mana de ajutor... dar... cum este un moft pana la urma (ca doar nu stia sa te uiti dupa nori (sau cladiri sau relief) cand mergi) si cum merge la fel de bine si chiar foarte bine fara decat cu nori... am sa raman cred, la ceea ce folosesc acum: implicit pe timp de zi si Keyra color cartografici fullmoon pentru noapte (pentru ca vreau luminozitate mare pe timp de noapte la relief (mai ales cel montan). Norii ca norii, dar nici soarele nu l-am prea vazut, desi m-am tot invartit dupa el, in tot felul de combinatii de zoom-uri, inclinari si rotiri, din soft.
Pgreed cred ca are dreptate, trebuie sa mai fie ceva si in color3d.ini... Iar eu am observat ca mai exista si un heigthcolormap256 (care aceeasi valoare cu heightcolormap). Am intrebat ce este cu el si ce rost are, dar nu am gasit si primit inca raspuns.
In fine, s-auzim numai de bine !
Modificat de colombo2003 (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
La 8.3 este intradevar mai mult, chiar impresionant, dar vorba ta e un moft.
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
gfx + color scheme
Modificat de pgreed (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
dansidragos
VETERAN
Din: Romania
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
pgreed a scris:
gfx + color scheme |
La adresa aia de web zice ca: "0 items found to display!" Ce n-am facut bine?!
Cu stima, dansidragos
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
scuze, am uitat ca mediafire are mai multi pasi pt share...
merge? inca o adresa:
Modificat de pgreed (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
dansidragos
VETERAN
Din: Romania
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Acum zice: "The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable."
Cu stima, dansidragos
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
pgreed a scris:
scuze, am uitat ca mediafire are mai multi pasi pt share...
|
Aceeasi problema si la Speedcam Update de ieri. Oricum multumim pt. efort.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
am corectat. Mea culpa
ACUM merg TOATE linkurile.
Modificat de pgreed (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Pe 8.0 nu merge nici cu gfx si scheme din pachetul lui pgreed. Oricum multumim.
Modificat de irinuca (acum 15 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 15 ani |
|