Forum Romania Inedit
Romania Inedit - Resursa ta de Fun
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Forum Romania Inedit | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FORUM ROMANIA INEDIT
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ramona23
| Femeie 24 ani Bucuresti cauta Barbat 24 - 52 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
Asta e ceea ce am reusit sa adun din Icons existente
inlocuiti branding-ul din iGO folder dar nu inainte de a face un backup la cel pe care il aveti acum sau adaugati la cel existent pe card o cifra in coada (Branding1)
Imaginile existente
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Felicitari si multumesc. Mie chiar imi plac si de mult cautam asa ceva.
Sper insa sa ma descurc cu ele (in sensul ca fiind particularizate si colorate spre deosebire de ce folosesc acum (simboluri albe pe fond albastru); deci nu-ti distrag asa de mult atentia).
Acum 2 intrebari:
-> am observat ca de exemplu NU apar iconitele pt Orange, Vodafone, Zapp, Cosmote, Romtel, RDS, UPC etc (cred c-ar putea fi util de ex sa pui toate casieriile fiecarui operator). CUM trebuie procedat? Pot sa iau o iconita existenta (pentru dimensiune si apropata cat de cat ca si paleta de culori) si sa incerc sa o modifi in MS-Paint, Photosphop sau Corel de exemplu?
-> CUM le atasez apoi? Cred ca trebuie create grupuri separate, speciale, pt fiecare categorie in parte, nu-i asa? Adica de ex un grup Carrefour in care sa introduc toate coordonatele locatiilro magazinelor lor si apoi sa-i asignez o iconita, nu? (ca asa cum sunt acum si cum le am au, le am amestecate, in categoria hypermarketuri sau centre comerciale).
Multumesc.
PS. Si... sper ca daca se poate crea, sa adaug si eu, in masura timpului, cate ceva in materie de iconite.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Mystif68
Membru Junior
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
Multumesc sint foarte frumoase si utile. Le-am incercat pe o buna parte din ele si se vad f. clar pe harta
_______________________________________ Navigon 2110 Max 480x272, IGO 8.3.4 Gurjon Skin LodeStar A45 iGO 8.3.4 Gurjon Skin, Primo Adiv123 version
|
|
pus acum 16 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Interesant, multumesc.
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Uitandu-ma prin mai multe arhive branding, am observat ca exista mai multe fisiere de tip bmp: poi_brand si poi_brand_rect, poi_mapclose si pentru fiecare cate un fisier spr?
Ce sunt aceste fisiere spr? E cumva similar cum e la fisierul de camere (spud etc), adica se genereaza la incarcarea si indexarea icoanitelor?
Nu inteleg apoi DE CE sunt atat de multe fisiere si atatea denumiri? De unde stie programul cum sa le citeasca? Sunt trecute undeva intr-un fisier de ini (si daca unul din ele lipseste nu mai pune nimic sau da eroare)? Sau pur si simplu citeste si afiseaza toate iconitele din toate aceste fisiere bmp (cu conditia sa aibe continut evident).
Pai arunci nu as putea pune toate iconitele (care ma interesaza) intr-un singur fisier bmp? Sau se va misca mai greu? Acest fisier(e) poate(pot) purta orice nume (cu conditia sa fie insa bmp)?
Ca sa fie vazute si sa se poata folosi, stiu ca se pun apoi in ui_igo8/common pt zi si ui_igo8/common/night pt noapte.
Multumesc!
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
colombo2003 a scris:
Uitandu-ma prin mai multe arhive branding, am observat ca exista mai multe fisiere de tip bmp: poi_brand si poi_brand_rect, poi_mapclose si pentru fiecare cate un fisier spr?
Ce sunt aceste fisiere spr? E cumva similar cum e la fisierul de camere (spud etc), adica se genereaza la incarcarea si indexarea icoanitelor?
Nu inteleg apoi DE CE sunt atat de multe fisiere si atatea denumiri? De unde stie programul cum sa le citeasca? Sunt trecute undeva intr-un fisier de ini (si daca unul din ele lipseste nu mai pune nimic sau da eroare)? Sau pur si simplu citeste si afiseaza toate iconitele din toate aceste fisiere bmp (cu conditia sa aibe continut evident).
Pai arunci nu as putea pune toate iconitele (care ma interesaza) intr-un singur fisier bmp? Sau se va misca mai greu? Acest fisier(e) poate(pot) purta orice nume (cu conditia sa fie insa bmp)?
Ca sa fie vazute si sa se poata folosi, stiu ca se pun apoi in ui_igo8/common pt zi si ui_igo8/common/night pt noapte.
Multumesc! |
fisierul spr e un fel de descriere a .bmp respectiv ..cit pe cit ce transparenta etc. fisierele sunt aranjate de program prin intermediul poi.icons fiser ce e gasit tot in branding zip.
cu pusul gramada intr-un singur bmp e exact opusul la ce am vrut eu sa fac ideea e ca sa fie mai usor nu mai greu , nu toata lumea stie photoshop sau alte "smecherii" si e mult mai usor sa inlocuiesti un singur bmp cu altu decat sa reeditezi sau mai greu sa creezi pe al tau. Soft-urile sunt asa cum sunt iar adaugirile se fac pentru toti si nu pot fi personalizate pentru 1.000.000 device-uri la fiecare in curte/parte.
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Multumesc danero pt raspuns. Buuun, mi-a luat ceva timp ca sa inteleg... insa acum am cateva nelamuriri/intrebari. Luminati-ma si pe mine va rog frumos... !
- am vazut in alte branding-uri ca exista si un fisier brand.icons. Asta la ce mai foloseste (ca atunci nu intra in contradictie cu poi.icons sau care e mai important)?
- CE se intampla daca in fisierul poi.icons (se editeaza cu notepad) sunt mai multe randuri libere (enter-uri) intre setul de 4 linii (sau "paragraf" care defineste poi-ul? Se trece pur si simplu mai departe pana cand intalneste un alt "paragraf"? Dar daca intr-o linie aparent vida am si spatii (space-uri)? E posibil sa dea eroare sau tot asa trece mai departe?
Acum sa luam sa exemplificam pe fisierul poi.icons a lui danero, prezentat in primul post al acestui topic.
"[Airport] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport.Airline_Access] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Departure] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Arrival] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Departure_Arrival] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport.Airport_Ground] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.International] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Domestic] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Domestic_International] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Sport] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Petrol_Station] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 50 poi_mapclose.spr 50
[Parking] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Parking.Open_Parking_Area] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Open_Parking_Area.General] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Open_Parking_Area.P_R] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Parking.Parking_Garage] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Accomodation] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 30 poi_mapclose.spr 30
[Accomodation.Hotel_or_Motel] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 30 poi_mapclose.spr 30
[Accomodation.Camping_Ground] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 27 poi_mapclose.spr 27
[Restaurant] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.French] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.Belgian] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.Chinese] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31 ..................................." etc
Privind si pozele, vedem ca, pt prima pozitie, desi sunt mai multe descrieri (deci mai multe iconite posibile), toate au bmp 46, ce reprezinta avionul. Ok, ok dar atunci cum se face suprascrierea? De ce nu apar tot atatea iconite cu acelasi simbol cate descrieri am (si sunt totusi distincte intre ele)?
Sa zicem ca si la restaurante e la fel ([restaurant.natie] toate cu 31) DAR, atunci DE CE la parking e diferit? Apar 5 descrieri si in ecrane tot 5 iconuri diferite, dar toate cu acelasi numar din fisierul bmp (adica pozitia 43, un simplu P). Ce-mi scapa? Pt ca situatia se repeta apoi si la iconitele de la categoria Cafe_bar, sectiunea de Car_dealer_repair etc
- daca programul aranjeaza iconitele in ordine dupa cum le citeste in fisierul poi.icons, DE CE [supermarkets.hyperSol] care in fisier este imediat dupa [supermarket.superSol] (ecran 11/23) apare in alt ecran (13/23)???
- iar nu inteleg de ce in ecranul 1/23, iconita nr. 9 este diferita (are alta imagine) decat ce se gaseste la pozitia respectiva in mapclose.bmp????
Modificat de colombo2003 (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Multumesc danero pt raspuns. Buuun, mi-a luat ceva timp ca sa inteleg... insa acum am cateva nelamuriri/intrebari. Luminati-ma si pe mine va rog frumos... !
- am vazut in alte branding-uri ca exista si un fisier brand.icons. Asta la ce mai foloseste (ca atunci nu intra in contradictie cu poi.icons sau care e mai important)?
- CE se intampla daca in fisierul poi.icons (se editeaza cu notepad) sunt mai multe randuri libere (enter-uri) intre setul de 4 linii (sau "paragraf" care defineste poi-ul? Se trece pur si simplu mai departe pana cand intalneste un alt "paragraf"? Dar daca intr-o linie aparent vida am si spatii (space-uri)? E posibil sa dea eroare sau tot asa trece mai departe?
Acum sa luam sa exemplificam pe fisierul poi.icons a lui danero, prezentat in primul post al acestui topic.
"[Airport] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport.Airline_Access] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Departure] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Arrival] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airline_Access.Departure_Arrival] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport.Airport_Ground] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.International] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Domestic] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Domestic_International] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Airport_Ground.Sport] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 46 poi_mapclose.spr 46
[Petrol_Station] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 50 poi_mapclose.spr 50
[Parking] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Parking.Open_Parking_Area] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Open_Parking_Area.General] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Open_Parking_Area.P_R] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Parking.Parking_Garage] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 43 poi_mapclose.spr 43
[Accomodation] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 30 poi_mapclose.spr 30
[Accomodation.Hotel_or_Motel] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 30 poi_mapclose.spr 30
[Accomodation.Camping_Ground] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 27 poi_mapclose.spr 27
[Restaurant] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.French] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.Belgian] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31
[Restaurant.Chinese] $poi_mapdistant.bmp $poi_mapclose.spr 31 poi_mapclose.spr 31 ..................................." etc
Privind si pozele, vedem ca, pt prima pozitie, desi sunt mai multe descrieri (deci mai multe iconite posibile), toate au bmp 46, ce reprezinta avionul. Ok, ok dar atunci cum se face suprascrierea? De ce nu apar tot atatea iconite cu acelasi simbol cate descrieri am (si sunt totusi distincte intre ele)?
Sa zicem ca si la restaurante e la fel ([restaurant.natie] toate cu 31) DAR, atunci DE CE la parking e diferit? Apar 5 descrieri si in ecrane tot 5 iconuri diferite, dar toate cu acelasi numar din fisierul bmp (adica pozitia 43, un simplu P). Ce-mi scapa? Pt ca situatia se repeta apoi si la iconitele de la categoria Cafe_bar, sectiunea de Car_dealer_repair etc
- daca programul aranjeaza iconitele in ordine dupa cum le citeste in fisierul poi.icons, DE CE [supermarkets.hyperSol] care in fisier este imediat dupa [supermarket.superSol] (ecran 11/23) apare in alt ecran (13/23)???
- iar nu inteleg de ce in ecranul 1/23, iconita nr. 9 este diferita (are alta imagine) decat ce se gaseste la pozitia respectiva in mapclose.bmp????
danero2005 a scris:
cu pusul gramada intr-un singur bmp e exact opusul la ce am vrut eu sa fac ideea e ca sa fie mai usor nu mai greu
|
De acord cu tine, dar tot trebuie sa modifici bmp-ul (de ex daca vrei sa adaugi un icon nou pt o statie de benzina, un magazin, banca etc) si sa inserezi liniile in poi.icons.
PS. Scuze pt dublul post, am vrut doar sa modific si am apasat dion greseala pe citati.
Modificat de colombo2003 (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
nu nu trebuie sa editezi nimic , doar dai numele noului fiser identic ca celui de dinainte si automat va aparea acesta.
la poi icons prima parte a propozitiei (sintax-ului) reprezinta calea originala catre categoriile de baza din IGO8 iar cele modificate manual sunt cele care au alte propozitii tip ordin. Ce e in partea a doua reprezinta calea catre imaginea respectiva corespunzatoare categorii cautate si care poate fi un fisier bmp
Scopul poi.icons este aranjarea automata a bmp peste categoria respectiva fara a mai fi necesara reintroducerea manuala la fiecare reinstalare update sau orice alte chestii aparute. Cu sau fara poi.icons bmp-urile puse de mine vor fi afisate corespunzator dar nu vor avea calea directa si automata catre categoriile de poi tip default si nici pe cele tip kml sau userPOi. Cine vrea sa dea automat calea nu are decat sa scrie peste cele default fiecare path separat si asa nu va mai trebui sa le repui la fiecare modificare.
Si ca o ultima chestie unele lucruri din igo8 nu prea se "cauta" ca sa zic asa adik sunt alte lucruri pe care dezvoltatorii le modifica , si la ei un branding zip e ultima grija pe care o au in fata atator "challenge-uri" navngo.
Modificat de danero2005 (acum 16 ani)
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Oooff... am citit si am rascitit de nu stiu cate ori. Aseara foarte tarziu (dupa miezul noptii) am zis ca poate-s eu prea obosit... dar nici acum.... nu prea inteleg mare lucru... As zice ca-s mai in ceata decat la inceput !! In fine.
1) Ce inseamna/intelegi tu prin sintax? Tot setul de 4 linii?
2) Ce inseamna semnul $? Este o calea implicita sau inhiba linia?
Eu am inteles cam asa: - ca prima linie (intre paranteze drepte) ar fi numele categoriei. De ex. [Airport] este o categorie (prima din fisier). Ce urmeaza dupa, au forma [Airport.ceva]. Asta inseamna ca acel ceva este/ar fi o SUBcategorie a primeia (deci a lui airport). E corect?
- practic fiecare denumire (dintre [ ]) sau categorie este o entitate distincta. Deci si un loc/o POZITIE/o ICONITA pe ecranul de iconuri al aplicatiei. E ca si cum as spune [1], [2], [3] si practic ar fi si ordinea in care se vor afisa. Corect?
Ce urmeaza dupa, la linia 2, cu $ in fata, este (calea ??) fisierul de unde isi va lua reprezentarea grafica (iconita). Corect?
La linia 3 este de ce spuneai tu referitor la fisier-ul spr (de dimensiunile iconului, transparenta etc). Bun. Aici ok sa zicem.
Dar de ce linia 4 este la fel cu linia 3, dar care nu are $ in fata?
Si totusi NU inteleg de ce in fisier, am 5 sectiuni pt parking cu aceeasi iconita iar in ecran vad 5 sectiuni cu 5 iconuri diferite? Ca atunci si la airport (si restaurant) ar trebuie sa fie la fel (sa vad tot atatea iconite diferite sau aceeasi cate sectiuni sunt pt airport respectiv restaurant)... ????
Cand imi ziceai ca nu e nevoie sa editez nimic ci doar sa inlocuiesc, te refereai si gandeai probabil la faptul ca linia pt iconita exista in poi.icons ca si fisierul bmp, dar acel fisier bmp sa nu contina decat o iconita.
Cand am afirmat ce-am afirmat mai sus (cu editarea si modificarea) ma gandeam de ex. la fisierul bmp de statii de benzina care ar avea/are sa zicem 5 iconite (pt 5 companii diferite) si as mai vrea sa adaug inca o iconita, noua (a 6-a)pe ultima pozitie.
Daca as suprascrie fisierul, atunci din cele 5 nu as mai ramane decat cu una. Si in poi.icons doar statia care avea iconul pt prima pozitie va aparea, dar nu cu cel vechi si cu cel al noii companii, in vreme ce celelalte... probabil ca vor fi albe (De vreme ce nu le mai gaseste si nu mia exista in fiser). Si deasemeni, ar trebui adaugata manual sectiunea de 4 randuri corespunzatoare noii companii.
Ideea era ca eu nu vreau sa folosesc decat la minim din ceea ce este acolo, in toata lista aia (de ex marcile de masini chiar nu ma intereseaza, la magazine'supermarketuri/hipermarketuri nu vreau decat o lista de vreo 10-15 marci, cele mai cunoscute si atat etc). Chiar nu vreau sa le am si sa le folosesc pe toate. DECI vreau sa-mi personalizez si construiesc eu propriile mele ecrane cu siglele/iconuriule p[e care le consider eu utile...
Stiu... si e ceva de munca (si sper sa reusesc !), dar ma gandesc ca (asa cum ai zis tu), de vreme ce altii au reusit si putut sa adauge (fata de cele standard, din aplicatie)... de ce nu as putea si eu sa le mai scot... deci cumva tot sa personalizez....?
Poate ca cel mai usor ar fi sa sterg/elimin din poi.icons linile pe care nu le mai vreau (deci automat voi avea mai putine iconite si ecrane). E corect?
Va rog deci inca putina rabdare cu mine si o mana de ajutor. MULTUMESC !
Modificat de colombo2003 (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
tu vrei sa se faca scoala cu tine , din pacate e imposibil eu abia am timp sa stau un pic pe la PC iar tu vrei sa ti se explice teorema nodului gordian in energia cuantica relativista :P
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Mda... ca-m off topic raspunsul tau (ca si acest post al meu de acum de altfel). Ai si tu dreptate... intr-un fel, dar pe de alta parte nimeni nu s-a nascut invatat.
Si voi la randul vostru ati invatat de la altii... Eu nu te-am obligat in nici un fel (de altfel nici n-as avea cum si nici nu vreau, ca nu asta era scopul si rostul discutiei), dar daca tot am apucat sa ne conversam...
Si apoi eu am lansat rugamintea, intrebarea si ajutorul si catre ceilalti, pentru ca sunt convins ca mai sunt si altii care se pricep si stiu si poate ar fi putut sa-si dea o parere, un sfat, o solutie, un ajutor. In fine...
Merci oricum de ajutor (pana acum). Am sa incerc sa ma mai chinui (si in masura timpului si a posibilitatilor) si am sa revin si am sa postez si eu rezultatul meu.
Noapte buna !
PS. Oricum ai fost amuzant/haios si m-ai mai inveselit nitel. Thx
|
|
pus acum 16 ani |
|
irinuca
MEMBRU VIP
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Am un branding.zip de 2.56 MB luat dintr-un kit de pe serverul lui Alydor. _http://rapidshare.com/files/155884920/Branding.zip.html Cum ai vizualizat toate icon din pachet (25 pagini) ? Multumesc.
Modificat de irinuca (acum 16 ani)
_______________________________________ aa
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
reformuleaza intrebarea !!!
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
In arhiva respectiva NU exista folderul common cu fisierele bmp de iconuri ! Si nici folderul icons.
@irinuca: vezi ca o colectie impresionanta de iconuri realizata de danero o gasesti aici:
Modificat de colombo2003 (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
in al meu exista nush la altii.
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
colombo2003
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
Uite pana la urma ce-a iesit... Sunt strict brandurile din Romania si din ele doar pe cele pe care le doresc si le folosesc.
Marea majoritate sunt culese de ici de colo (merci danero), iar cateva sunt facute de mine (Albinuta, DOMO, Flanco, Altex etc).
Sunt aceleasi si pe timp de zi si pe timp de noapte.
Cine doreste: h**p://rapidshare.com/files/168029626/Branding.zip.html
Modificat de colombo2003 (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
colombo daca luai branding.zip de la iconix si editai pe ici pe colo aveai cam toate iconurile necesare. Sunt brandinguri cu 1700!!! icons ce se intind pe 35-60 de pagini ce sunt extem de greu de folosit. NU au sens. Daca ai maxin 10 pagini de iconuri (hai 15 cu branduri cu tyot) este arhisuficient.
|
|
pus acum 16 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
sigur danero dar in afara de faptul ca micsoram din ce in ce mai mult memoria de lucru a PD(N)A-ului printr-o biblioteca uriasa de iconuri (care desi nu par dar au totusi o dimensiune si solicita procesorul) la ce ne foloseste sa pune iconuri diferite pentru toate crasmele si benzinariile? Cate dintre aceste iconuri putem vedea in timpul mersului? (intrebarea asta avea in alta parte o alta formulare)
|
|
pus acum 16 ani |
|
danero2005
MEMBRU DE BAZA
Inregistrat: acum 17 ani
|
|
ele nu solicita procesorul mai mult decat daca ai avea doar 10 icon , totul se refera la cite poi ai pe harta si la marimea lor.Pai de ex era bun de facut un pack eastern europe western europe si Romania dedicat. Da de unde timp,,,
_______________________________________ Experience is the name we give to our mistakes!
|
|
pus acum 16 ani |
|
pgreed
VETERAN
Inregistrat: acum 16 ani
|
|
ma refeream la faptul ca cei ce vor brandinguri sofisticate activeaza cam toate poi-urile de abia se mai vede harta. Mda, ideea cu packuri separate ar fi ceva dar nu e neaparat practica. Din partea mea m-as folosi si de iconurile din data.zip (stergand branding.zip) dar vreau si eu o tara de culoare
|
|
pus acum 16 ani |
|