Forum Romania Inedit
Romania Inedit - Resursa ta de Fun
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Forum Romania Inedit | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FORUM ROMANIA INEDIT
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naturesk Profile
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
AndutzU
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 19 ani
|
|
Ma enerveaza Daciile tunate in spatele blocului. Ma enerveaza mai mult decat as fi crezut la aparitia fenomenului. Ma enerveaza punct.
Trecand peste scuzele clasice cum ca Romania ar fi o tara mai saraca, ca sunt salarii mici sau ca e greu sa-ti aduci o masina ieftina si buna de-afara, intrebarea pe care mi-o pun este: "De ce dracu' insista unii smecherasi sa-si tuneze Daciile?". Sunt de acord ca tinerii care conduc Daciile 1410 "umflate" poate n-au primit o masina mai respectabila de la parinti sau nu-si permit una ca sunt inca studenti sau angajati cu minim pe economie dar, fratilor, de ce mai aruncati bani pe geam cand masinile voastre valoreaza doar cateva sute de euro?
Macar daca ar folosi piese de calitate, facute la comanda conform dimensiunilor caroseriei sau a motorului, dar nuuu, ei improvizeaza, ca-i mai ieftin. Luam un spoiler fata de Kadett, trei ciocane-n aripi sa iasa un pic in afara, voliàbody-kit. Mai cautam la schrott vreun eleron, cu doua autofiletante am rezolvat problema si nici nu mai conteaza ca noua podoaba e prea mare pentru firavul haion de Dacie. O sa genereze apasare pe puntea spate prin propria-i greutate, nu prin ghidarea curentului de aer. Si cam atat la caroserie.
Urmeaza o raita prin bazar pentru achizitionarea de folii. Care sunt, inevitabil, de proasta calitate si sortite prematur scorojirii. Turcu' se bucura de clienti si le arata si noile produse, proaspat sosite de pe vapor: autocolante cu flacari, cranii si Nike (nu toate pe aceeasi poza), embleme cu Ferrari, M3, turbo, etc., si alte rahaturi de genu'. Cumpara baiatu'...
Pentru un aspect cool se cumpara una bucata capat de toba cu doua tevi, sau chiar un al doilea in dreapta, poate-poate crede cineva c-ar fi un motor in V sub capota.
Despre jante nici n-are rost sa incep sa vorbesc. Dar despre capace de roti, da! Se gasesc intr-un milion de modele care se-ntrec sa imite desene originale de roti. Jalnic. Si Made (somewhere) in Asia. Ca un bonus pentru noi, atentii devoratori de spectacole pe roti (propriu+figurat), s-au inventat si capacele de roti cromate. De fapt nu cromate ci vopsite intr-o culoare asemanatoare care tine maxim cinci ploi pana nu incepe sa faca loc plasticului de sub.
Chiar nici un comentariu la capitolele motor sau vopsea.
|
|
pus acum 18 ani |
|
AndutzU
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 19 ani
|
|
La interior s-au standardizat deja unele componente, dintre care tin sa amintesc: volan mai mic luat de la schrott si fixat cu forta, bordul (aproape) compatibil luat de pe alte masini; de cele mai multe ori necesita metri de mastic si gauri noi pentru a sta la locul lui, schimbator de viteze cu: a) paianjen, icoana, trandafir turnate in plastic transparent, sau b) BMW, Ferrari, etc., casetofon Domotec cu 1500000W. Pardon, aici chiar am fost rau. Multi isi cumpara scule de firma cand e vorba de muzica. Mp3, CD, tuner, ecran rabatabil in j'de mii de culori, ce mai, aparate boboc. Dar scumpe si foarte rar insotite de un amplificator si niste difuzoare pe masura. Conteaza mai putin, la manea e important sa se auda de dupa colt cand vine masina.
Sigur exista si alte solutii pentru interioarele acestor masinute, le adaugati voi din minte.
Ar fi pacat sa inchei fara sa amintesc de micile brizbriz-uri care le dau acestor masini fler-ul specific: retrovizoare mici de tot si cromate (tot din plastic), omniprezentele LED-uri albastre montate in loc de diuzele pentru spalarea parbrizului, logo M7 (dintr-un 7 ciordit de pe BMW seria 7 si un M dintr-un logo M3 din bazar), antena radio tip rechin facuta de nea Gicu strungaru', tapiterie "leopard", diferite zorzoane prinse pe bord cu bada dublu adeziva, ...
Concluzie: e naspa sa tunezi Dacii daca n-ai bani destui. Si e dezolant sa investesti intr-o masina care valoreaza 20 de milioane de lei (2000 lei noi).
PS: Respect si o-ntrebare pentru putinii care chiar au reusit sa-si transforme 1310-le intr-un monstru pe roti: Totusi, de ce Dacia?!
|
|
pus acum 18 ani |
|
AndutzU
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 19 ani
|
|
|
pus acum 18 ani |
|